SON TEKNOLOJİAKILLI SAATLERSTOKLARIMIZDA

Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş vermek için üye olmak gerekiyor mu?

  • Hayır, Sipariş verebilmeniz için üye olmanıza gerek olmayacaktır. Fakat indirimli kampanyalar ve size özel fırsatlardan yararlanabilmeniz için 30 saniyelik bir kayıt formu doldurmanız yeterli olacaktır.
Sitenizdeki ürün fiyatları mağazalarınızda da geçerli mi?
  • Sadece online mağazaya özel getirilen ürünler ve internete özel indirim uygulanan ürünler haricinde, bütün ürünlerin fiyatları mağazalarımızda ve online mağazamızda aynıdır.

Hangi kargo şirketiyle çalışıyorsunuz?

  • Bütün siparişlerimiz anlaşmalı olduğumuz MNG KARGO şirketiyle gönderilmektedir. Türkiye”nin her yerine kargo hizmeti sağlanmaktadır.

Siparişimin hediye olarak gönderilmesini istiyorum. Hediye paketi ve not yazılmasını sağlayabilir misiniz?

  • Siparişinizi tamamlarken hediye paketi seçeneğini işaretleyip not alanına hediye notunuzu yazdığınız takdirde hediye paketiniz ve notunuz ürününüzle birlikte gönderilecektir.

Siparişimi verdikten sonra hangi aşamada olduğunu nereden görebilirim?

  • Siparişinizi oluşturduktan sonra HESABIM alanındaki “Siparişleriniz” bölümünden, siparişinizin hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde kısa mesaj yolu ile size bilgi verilmektedir. Kargo takibini aynı şekilde “Siparişleriniz” bölümünden yapabilirsiniz.
Kişiselleştirilmiş olarak sipariş verdiğim ürünü iade edebilirmiyim?
  • Kişiselleştirilmiş ürünler size özel işlem yapıldığından iade alınmamaktadır.

Satın aldığım ürünü beğenmedim değiştirmek/iade etmek istiyorum. Kargo ücretini tarafıma mı aittir?

  • Kişiselleştirilmiş ürünler size özel işlem yapıldığından iade alınmamaktadır.
  • İade/değişim işlemi için anlaşmalı olduğumuz MNG kargo’yu kullandığınız takdirde sizden kargo ücreti talep edilmemektedir. Başka bir kargo şirketi tercih ederseniz, kargo gönderim ücreti tarafınıza aittir.
  • İade gönderilerinizde iade kargo kodu olarak  numarasını giriniz. Bu sayede kargonuz hızlıca ve sorunsuz olarak elimize ulaşacaktır.

Sipariş ettiğim ürünü beğenmedim değiştirmek/iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

  • Değiştirmek/iade etmek istediğiniz ürünü kutusu, garantisi ve faturası (var ise promosyon ürünü) ile birlikte içinde açıklayıcı bir not ile tarafımıza karşı ödemeli göndermeniz yeterlidir. Kargo tarafımıza ulaştıktan sonra müşteri temsilcilerimiz sizlerle irtibata geçecektir.

Siparişim gün içerisinde elime ulaşır mı?

  • Saat 15:00’e kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün kargoya verilir.